torstai 27. elokuuta 2009

Pyyteettömän rakkauden opettelua

Tänään pakkaan tavaroitani, sillä lähden huomen aamulla Pariisiin. Olemme sitä mieheni kanssa pitkään suunnitelleet ja nyt toteutamme unelmamme. Toivottavasti matkamme toteutuu unelmiemme mukaisena ja sehän on jälleen omasta päästäni kiinni, että minkälaisen matkan itselleni luon. Eli jos meditoin itselleni onnellisen matkan, niin sitä se myös tulee olemaan. Eli pitääpä meditoida vielä ennen matkaa.

Olen nyt miettinyt, että minulla on ajanjakso, jona olen oppinut erilaisia asioita itsestäni. Ja yksi asia liittyy viimekertaiseen BCA ry:n (www.bioforcecenter.net) kannattajajäsenille kanavoimaani opetukseen, jossa puhuttiin siitä, että ihmisen sielunsopimuksissa sovitaan jo etukäteen sellainenkin vaihtoehto, että elää elämänsä juoppona. Ja että se sielunsopimus on sovittu mm. sen tähden, että ympärillä olevat ihmiset oppisivat rakastamaan pyyteettömästi jopa juoppoja. No mietin tätä omalta kohdaltani ja huomasin, että minun on hyvinkin helppoa rakastaa pyyteettömästi juoppoja, koska olen niin läheltä heitä koko ikäni seurannut ja tiedän, että syvällä sisimmässään he ovat korkeita sieluja, mutta että he ovat nyt tosiaan ottaneet tähän elämään tällaisen tehtävän. Samoin osaan ajatella varkaiden, murhamiesten jne kohdalla.

Mutta nyt olen oppinut yhden tärkeän asian itsestäni. Eli sen, että minun kompastuskiveni pyyteettömän rakkauden kohdalla ovat rahan ahneet ihmiset. Eli sellaiset tavalliset ihmiset, joiden tärkein päämäärä elämässään on kerätä rahaa. Eli minun on kyllä helppo ymmärtää juoppoja, jotka tekevät kaikkensa saadakseen lisää viinaa, mutta minun ymmärrykseni ei vielä riitä ihmisiin, jotka tekevät kaikkensa saadakseen lisää rahaa.

Ja ymmärrän nyt sen asian, että olen sopinut elämääni monia sellaisia tilanteita, joissa tuo rahan ahneus tulee yhä uudestaan eteeni ja se tuo minulle inhon tunteen. Mutta ymmärrän nyt, että jokainen tällainen inhon tunteen tuoja on tarkoitettu ja sovittu elämääni sen tähden, että voisin opetella rakastamaan pyyteettömästi ihmisiä, joiden elämässä raha on kaikkein tärkein asia. Ja tiedän nyt sen asian, että jos en opi tätä läksyä niin se on sovittu niin että se asia tuodaan minulle aina ja aina eteeni niin kauna että opin sen asian. joten ehkä olisi jo aika opetella se asia, jotta se ei tule taas seuraavaankin elämääni eteeni. Ja kun sen asian opin, niin uskon, että olen päässyt myös omassa maanpäällisessä elämänhallinnassani huikean askeleen eteenpäin. Vaikeaa tämä tulee olemaan, mutta jos se olisi helppoa, niin eihän se silloin mikään oppiläksy olisikaan.

Mutta nyt palaan pakkaamaan ja kiitän suuresti miestäni, joka tuonne Pariisiin minut nyt lennättää. Eli palaillaan Pariisin kuulumisien kera.

Ei kommentteja: