keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Kokemus kirjasta Rakkauden viestit

Ensinnäkin olen harmissani siitä, että en ole ehtinyt blogiini kirjoitella, mutta nyt korjaan tilannetta. Ja kiitos kommentista, niitä aina kaipaan ja ne tuovat paljon ajateltavaa. Kuinka vaikeaa se positiivinen ajattelu välillä onkaan... mutta kun sitä jokapäivä ensin vaikka väkisin yrittää, niin siitä tosiaan tulee tapa eikä se sitten enää niin hankalaa ole kuin aluksi. Toki tulee päiviä, joina siihen ei vain pysty ja kunnioita suuresti ihmisiä, jotka siihen aina kykenevät. Minulla itselläni on siihen vielä pitkä matka. Mutta hetki kerrallaan.

Tänään haluan jakaa kanssanne viestin, jonka sain ihmiseltä, joka on lukenut Äiti Marian opetuksia sarjan neljättä kirjaa Rakkauden viestit, Sanomaa ja Harjoituksia Universaalin Pyyteettömän Rakkauden levittämiseen. Kirjan on kanavoinut Shi Assi. Äiti Marian opetuksia sarja on saatu saneluna Äiti Marialta ja moni sarjaan tutustunut on sanonut, etä aivan kuin suojelusenkeli puhuisi juuri hänelle. Tässä nyt jokatapauksessa yksi niistä monista rakkautta hehkuvista kokemuksista, joita tuo sarja on tuonut mukanaan. Suuret kiitokset tästä viestistä hänelle, joka haluaa jakaa kokemuksensa meille!:

"Kerron tästä tapahtumasta, joka sattui minulle yli viisikymmentä vuotta sitten. Olin koululainen noin 13 vuotias. Kävin yläastetta. Opettajani oli yli kuusikymmen vuotias mies.

Kun minä aloitin koulun käynnin esimmäisellä luokalla minulla oli naisopettaja. Minä olin kaikkein pienin ja lettipäinen. Niin opettaja sanoi kerran: "Sinä olet niin pieni ja nätti kuin nukke." Siitä sain nimen Nukke, jota nimeä kannoin kauan.

Tähän tapahtumaan, joka sattui. Tämä mies opettaja asui minun kotiani lähellä. Koulumatkani oli 15 km. Sain opettajalta kyydin kotiin tullessa. Hän kulki hevosella ja kerran sitten taas pyysi minua kyytiin. Menin, mutta hän ottikin minut syliinsä ja puristi lujasti itseään vasten ja käsillään kosketteli vähän joka paikasta. Lopulta pääsin irti ja lähdin juoksemaan. Hän huusi: "Tästä et puhu kellekään tai muuten tiedät seuraukset!" Niin en uskaltanut puhua ja kuka uskaltaisikaan.

Mutta nyt, kun luin tätä kirjaa Rakkauden viestit, niin näin yöllä unta. Olin taas koululainen koulussa. Oli juhlat, niin yleisöä oli paljon. Minä istuin tyttökaverini vieressä, niin kuin aina pulpetissa. Tällä tytöllä oli huonompi lukutaito kuin minulla. Opettaja käski lukemaan kirjasta jonkun luvun ja aina tämä tyttö useamman kerran. Silloin minä tajusin, että hän haluaa nöyryyttää minua. Mutta silloin tuli toinen opettaja ja sanoi minulle: "Mene sinä lukemaan luokan eteen." Ja se kirja oli juuri tämä, jossa kerrottiin Armosta, Rakkaudesta ja Anteeksiannosta. Siinä luki: "Kaikki mitä sinä annat toiselle, se annetaan takaisin. Annat Armoa, Rakkautta, Anteeksiantoa" Tätä kaikkea kun luin, niin yht'äkkiä sieltä yleisön joukosta alkoi kuulua huutoa: "Armoa! Armoa!" aivan kuin olisi piiskattu ja lyöty. Ja näin tämän opettajan polvillaan lattialla. Hän pyysi Armoa ja Anteeksiantoa. Niin minä sanoin: "Saat Armoa ja Anteeksi, sillä Rakkaus voittaa kaiken".
Näin minäkin pääsin tästä kuormasta, jota kannoin kauan."

-yksi kiitollinen kirjan lukenut-

Ei kommentteja: